Navigatie en infotainment
- Android Auto™
- Hoe bedien ik Android Auto™?
- Hoe werkt Android Auto™?
- Is Android Auto™ geschikt voor mijn Mazda?
- Is het systeem ook geschikt voor Apple Carplay?
- Kan ik MZD Connect gebruiken met Android Auto™?
- Wat is Android Auto™?
- Wat kost Android Auto™?
- Welke apps kan ik gebruiken met Android Auto™?
- Welke telefoons zijn geschikt voor Android Auto™?
- Apple CarPlay
- Hoe bedien ik Apple CarPlay?
- Hoe werkt Apple CarPlay?
- Is Apple CarPlay geschikt voor mijn Mazda?
- Is er een draadloze verbinding mogelijk met Apple Carplay?
- Is het systeem ook geschikt voor Android Auto?
- Kan ik MZD Connect gebruiken met Apple CarPlay?
- Wat is Apple CarPlay?
- Wat kost Apple CarPlay?
- Welke apps kan ik gebruiken met Apple CarPlay?
- Welke telefoons zijn geschikt voor Apple CarPlay?
- Algemene vragen over Navigatie en infotainment
- De navigatiesoftware/kaart/overige content op de SD-kaart is verwijderd of beschadigd. Hoe kan ik dit herstellen?
- Hoeveel bluetooth devices kunnen er worden gekoppeld aan MZD connect?
- Hoeveel telefooncontacten kunnen er in MZD connect worden opgeslagen?
- Hoe kan het dat mijn telefoon niet koppelt met MZD connect of MAZDA Connect?
- Hoe kan ik controleren of er een nieuwe kaart beschikbaar is voor MZD connect of MAZDA Connect?
- Hoe kan ik Mazda Update Toolbox downloaden?
- Hoe kom ik aan de nieuwste versie van Mazda Update Toolbox? Hoe kan ik Mazda Update Toolbox bijwerken?
- Hoe lang duurt een kaart update in de Mazda Toolbox?
- Hoe vaak worden er nieuwe kaartupdates uitgebracht?
- Ik ben mijn wachtwoord van de Mazda Toolbox vergeten. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb geen e-mail met wachtwoord gegevens ontvangen. Wat nu?
- Ik heb problemen bij het opnieuw verbinden of opnieuw koppelen van mijn telefoon met het handsfree systeem. Wat moet ik doen?
- Ik weet de weg. Waarom heb ik een navigatiesysteem nodig?
- Kan ik niet-legitieme software in MZD Connect of Mazda Connect installeren?
- Mazda Update Toolbox geeft de volgende foutmelding: “Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van de gevraagde bewerking. Probeer het later opnieuw.”
- Mijn navigatiesysteem geeft niet altijd de route weer waarvan ik weet dat die het kortst of het snelst is. Hoe komt dat?
- Moet ik altijd een back-up maken als ik een kaart update uitvoer voor MZD connect of MAZDA Connect?
- Moet ik mijn mobiele telefoon opnieuw koppelen als ik de software ervan heb bijgewerkt?
- Sommige bestanden ontbreken of zijn beschadigd op de SD-kaart/in het geheugen van de navigatie.
- Waarom geeft Bluetooth® soms slecht geluid via de audiospeakers?
- Waarom moet ik mijn kaarten bijwerken?
- Waar kan ik de SD Card van het navigatiesysteem terugvinden in mijn Mazda?
- Waar vind ik ondersteuning voor het gebruik van spraakherkenning?
- Waar wordt de data van de back-up opgeslagen?
- Wat gebeurt er als er geen back-up is gemaakt van de navigatie SD kaart?
- Wat is Bluetooth®-audio?
- Wat is Mazda Update Toolbox?
- Wat is mijn gebruikersnaam?
- Welke bluetooth devices kan ik koppelen aan MZD connect?